#TYDEN je týdenní souhrn zajímavých a důležitých věcí z IT/C, marketingu, bezpečnosti, socnetů, hw/sw, AI, finančních výsledků. 20 tisíc znaků pro platící, včetně anglické verze. Stojí jen 5 USD měsíčně nebo 50 USD na rok. Poloviční krátká podoba je zdarma.

Přihlásit odběr ➡️ rychlofky.substack.com

YouTube má nový problém, videa spoře oděných dětí s komentáři od pedofilů.

Od Rychlofky

YouTube má nový problém, videa spoře oděných dětí s komentáři od pedofilů. Značky jejichž reklamy se u těchto videí objevily stahují reklamu z YouTube. Paradoxem na tomto novém problému je, že příčinu má prastarou a netýká se pouze YouTube, ale všech sociálních sítí – děti na sociální sítě běžně nahrávají obsah, který by tam v žádném případě být neměl. Co navíc, je poměrně snadno nalezitelný a účty dětí jsou velmi často nezabezpečené a nehlídané rodiči. Google (a ostatní) se naopak stále spoléhají na “algoritmy”, které mají tohle všechno ohlídat. Viz Brands pull YouTube ads over images of children, Firms ditch YouTube ads over predatory comments on videos of children a YouTube adverts fund paedophile habits. Zmíněno je i to, že část takovéhoto obsahu je nahrávána i přímo pedofily.

methode%2Ftimes%2Fprod%2Fweb%2Fbin%2Ff82c903a-d097-11e7-b1ec-8503a5941b97.jpg