#TYDEN je týdenní souhrn zajímavých a důležitých věcí z IT/C, marketingu, bezpečnosti, socnetů, hw/sw, AI, finančních výsledků. 20 tisíc znaků pro platící, včetně anglické verze. Stojí jen 5 USD měsíčně nebo 50 USD na rok. Poloviční krátká podoba je zdarma.

Přihlásit odběr ➡️ rychlofky.substack.com

Balíček StreamON u T-Mobile ani VodafonePASS vám na YouTube nezabraní brzy dosáhnout FUP #fail

Od Rychlofky

Balíček StreamON u T-Mobile vám na YouTube brzy dosáhnout FUP nezabraní. Hezké vlákno na toto téma najdete na Twitteru – Václav Mathauser si koupil 1 GB StreamONn a nechal na mobilu běžet jenom YouTube. Po osmi hodinách vyčerpal 80 %, ačkoliv by StreamON měl znamenat, že se YouTube nebude do FUP počítat. Odpověď operátora zní,  že “Externí reklamy v aplikaci (i v rámci videa) nebo různé analytické funkce totiž stále data čerpat můžou.

2017-11-17 09_08_05-Uživatel T-Mobile Podpora na Twitteru_ „@VaclavMathauser @TMobile_CZE Dobrý den,.png

[17.11.17 18:27] Aby toho nebyl málo, vydal se Václav Mathause otestovat i Vodafeone. Vlastně to ani testovat nemusel, rovnou mu odpověděli, že to má stejný háček:

2017-11-17 18_26_29-Uživatel Vodafone Péče na Twitteru_ „@VaclavMathauser @pavelhusek @TMobile_Podpo.png

[18.11.17 12:09] Jak nakonec Václavovo testování dopadlo se dozvíte v jeho tweetu.

2017-11-18 12_08_09-Uživatel Václav Mathauser na Twitteru_ „Tak a mam vysledek, balicek Od @Vodafone.png

[19.11.17 09:51]Nejen toto testování se stalo součást aféry, která vznikla 17. listopadu a ukazuje na dost zásadní selhání u Vodafone – viz Šef českého Vodafone, Jiří Báča zmizel z Twitteru. Ještě před pár dny tam ale byl. Ukázková aféra