#TYDEN je týdenní souhrn zajímavých a důležitých věcí z IT/C, marketingu, bezpečnosti, socnetů, hw/sw, AI, finančních výsledků. 20 tisíc znaků pro platící, včetně anglické verze. Stojí jen 5 USD měsíčně nebo 50 USD na rok. Poloviční krátká podoba je zdarma.

Přihlásit odběr ➡️ rychlofky.substack.com

Instagram tlačí influencery k označování jejich sponzorovaných příspěvků pomocí pomůcky

Od Rychlofky

Instagram tlačí influencery k označování jejich sponzorovaných příspěvků pomocí pomůcky nově zprovozněné přímo na Instagramu. Zároveň cokoliv co jen trochu vypadá jako firemní účet neustále oslovuje s přepnutím na “firemní” variantu. Celé je to velmi dobře vymyšlená snaha odstranit zásadní rozdíl Instagramu proti Facebooku – to že nejsou zavedeny povinné firemní účty (Stránky) a samozřejmě i to, že influencery je potřeba zmapovat a všechno patřičně (a) zpoplatnit a (b) omezit dosah pro firemní aktivity a nepřiplácené příspěvky. Viz Instagram pushes more influencers to adopt its new format for sponsored posts kde zjistíte i to, že Instagram začal detekovat vkládání značkových příspěvků a jejich autory vyzývá k využití výše zmíněné pomůcky. Utahování šroubů začalo.

2017-11-10 18_18_27-Instagram pushes more influencers to adopt its new format for sponsored posts _ .png