Twitter umožňuje (také) cílit reklamu na miliony lidí podle poněkud nevhodných slov

Od Rychlofky

Twitter umožňuje (také) cílit reklamu na miliony lidí podle poněkud nevhodných slov, upozorňují v Twitter Lets You Target Millions of Users Who May Like the N-Word. 26.3 milionů lidí majících zájem o „wetback“, 16.8 se zájmem o „nazi“ či 14.5 se zájmem o „n**ger“. Cílení na Twitteru je totiž založené na klíčových slovech z tweetů, reakcí na cizí tweety a vyhledávání a navíc umí doporučovat „zájmy“, kde také ponechává dostupné poněkud diskutabilní cílení. Takže vlastně Twitter můžeme přivítat ve stejném „klubu podivného cílení“ spolu s Facebookem i Google. Viz Facebook umožnil cílit inzerci na zastánce antisemitismuGoogle umožňuje v zasadě také cílit prostřednictvím antisemitských témat

Screen_Shot_2017-09-15.png