#TYDEN je týdenní souhrn zajímavých a důležitých věcí z IT/C, marketingu, bezpečnosti, socnetů, hw/sw, AI, finančních výsledků. 20 tisíc znaků pro platící, včetně anglické verze. Stojí jen 5 USD měsíčně nebo 50 USD na rok. Poloviční krátká podoba je zdarma.

Přihlásit odběr ➡️ rychlofky.substack.com

Google Chrome bude blokovat otravnou inzerci. Potvrzeno přímo Google

Od Rychlofky

Google Chrome bude blokovat otravnou inzerci. Potvrzeno přímo Google, viz Google Chrome Will Automatically Block Annoying Ads. Pro vydavatele Google nabídne pomůcka na určení “skóre otravnosti”. Podle Google nejde o “blokování inzerce” ale “filtr, který odstraní inzerci, kterou spotřebitelé nejvíc nenávidí” – vyskakovací inzerci, blikající a barvu měnící inzeráty či inzeráty blokující přístup k obsahu (něco co tak rád dělá americký Forbes). Co navíc, Funding Choices by měla umožní webům přesvědčit uživatele používající vlastní blokátory, aby web odblokovali, nebo zaplatili za přístup při blokování inzerce. Celé tohle je absurdní výsledek ignorance vydavatelů, kteří posledních pět let usilovně likvidují trh na kterém jsou závislí. A kdy že tohle dorazí? Ne dříve, než někdy na počátku roku 2018.

ChromeOS