#TYDEN je týdenní souhrn zajímavých a důležitých věcí z IT/C, marketingu, bezpečnosti, socnetů, hw/sw, AI, finančních výsledků. 20 tisíc znaků pro platící, včetně anglické verze. Stojí jen 5 USD měsíčně nebo 50 USD na rok. Poloviční krátká podoba je zdarma.

Přihlásit odběr ➡️ rychlofky.substack.com

Značková prodejna Logitech v Praze

Od Rychlofky

Společnost Logitech se stala exkluzivním dodavatelem počítačových doplňků v nové městské prodejně Datart ve Francouzské ulici na pražských Vinohradech. V prodejně, kterou otevřel český prodejce elektroniky tento týden, naleznete na jednom místě více než stovku produktů značky Logitech.

Koncept městské prodejny má nabízet na zmenšené ploše drobnou elektroniku a ušetřit tak obyvatelům měst cestu to velkých nákupních center, pokud shánějí něco menšího pro denní spotřebu blízko bydliště. S ohledem na nový koncept uzavřel Datart dohodu se společností Logitech, že bude držet exkluzivitu v kategorii PC doplňků a Datart bude razit trend „značková prodejna Logitech“.

V Logitech koutku si nyní můžete na jednom místě vyzkoušet a ošahat nejnovější hráčské periferie, sluchátka, kancelářské počítačové myši a klávesnice či reproduktory. Další prodejnu v městském konceptu plánuje Datart otevřít v létě v Nymburce, do dvou let jich chce mít Datart v Česku 20.

O Logitech

Logitech navrhuje a vytváří produkty, jež zaujímají místo v každodenní interakci lidí s digitálními technologiemi. Před více než 35 lety začala společnost Logitech vytvářet propojení mezi lidmi pomocí počítačů a nyní její produkty lidi spojují prostřednictvím hudby, počítačových her, videa a počítačů. Značky Logitech zahrnují Jaybird, Logitech G a Ultimate Ears. Společnost Logitech International byla založena v roce 1981 a je registrována ve Švýcarsku; její akcie se obchodují na švýcarské burze SIX Swiss Exchange (LOGN) a na americké burze Nasdaq Global Select Market (LOGI).