#TYDEN je týdenní souhrn zajímavých a důležitých věcí z IT/C, marketingu, bezpečnosti, socnetů, hw/sw, AI, finančních výsledků. 20 tisíc znaků pro platící, včetně anglické verze. Stojí jen 5 USD měsíčně nebo 50 USD na rok. Poloviční krátká podoba je zdarma.
Přihlásit odběr ➡️ rychlofky.substack.com
Přihlásit odběr ➡️ rychlofky.substack.com
Huffington Post redesignoval a přejmenoval se na HuffPost
Huffington Post redesignoval a přejmenoval se na HuffPost. K redesignu je dodat, že je na hlavní stránce podivný, nedotažený a ztratila se jasná podoba zpravodajského titulu, celé to vypadá jako poměrně nepovedený design blogu. Podoba článku je poněkud lepší a samozřejmě také podstatnější, většina návštěvníků bude tak jako tak přicházet právě na články. Co se obsahu týče, tak to vypadá na ještě větší proměnu v továrnu na nenáročné minimalistické texty co pokud možno co nejvíce využívají obsahu odjinud.