#TYDEN je týdenní souhrn zajímavých a důležitých věcí z IT/C, marketingu, bezpečnosti, socnetů, hw/sw, AI, finančních výsledků. 20 tisíc znaků pro platící, včetně anglické verze. Stojí jen 5 USD měsíčně nebo 50 USD na rok. Poloviční krátká podoba je zdarma.

Přihlásit odběr ➡️ rychlofky.substack.com

Lživým zprávám lidé spíše uvěří, když je sdílí ta správná osoba.

Od Rychlofky

Lživým zprávám lidé spíše uvěří, když je sdílí ta správná osoba. Říká to studie, ale vlastně jen potvrzuje co víme. Prostě pokud ten správný člověk něco nadílí, lidé v to budou věřit. Neočekávejte ani to, že by sili lidé pamatovali, kdo něco určitého sdílel. Ale to také není překvapující, v záplavě sdílených hloupostí na sociálních sítích tomu ani nemůže být jinak. Výsledek této studie ukazuje, že navíc zdaleka nezáleží na tom, zda zdroj je důvěryhodný či nikoliv, zásadním ovlivňujícím faktorem je ten kdo sdílí.

2017-03-20 17_32_50-Sharers rather than authors more important on social media.png