#TYDEN je týdenní souhrn zajímavých a důležitých věcí z IT/C, marketingu, bezpečnosti, socnetů, hw/sw, AI, finančních výsledků. 20 tisíc znaků pro platící, včetně anglické verze. Stojí jen 5 USD měsíčně nebo 50 USD na rok. Poloviční krátká podoba je zdarma.

Přihlásit odběr ➡️ rychlofky.substack.com

RIP: Groupon koupil LivingSocial za nula dolarů.

Od Rychlofky

Groupon koupil LivingSocial za nula dolarů. Po původní legendární (můžeme říci) dvojce ve slevovém nakupování za deset let nezbylo nic, za co by se daly dát peníze. Ani Groupon to nemá jednoduché, slevový byznys už nemá perspektivu, spotřebitelé prakticky ztratili zájem. Dost hodně pro slevový byznys samotný, zahltil je nabídkami tak, že už slevy neměly význam. Dobré čtení v RIP LivingSocial: The fast rise and slow demise of a daily deals company o něčem, co chtělo být tak revoluční jako Amazon.com a později se pokoušeli o záchranu vším, možným i nemožným. Neuspěli. Dejme českým slevovým serverům ještě tak dva, tři roky.

2017-03-11 13_55_18-Discover fun things to do in Washington, D.C. with LivingSocial..png