Generace X je více závislá na sociálních sítích než Millennials a je to trochu překvapující. Byť nejde o až tak zásadní rozdíl a určující je počet hodin týdně, které Gen X (6 hodin 10 minut) a Millennials (6 hodin 58 muinut) tráví na sociálních sítích. Gen X je zde 18-33, Millennials 35-49 a už toho je jasné, že jde i příliš velké rozpětí, které navíc neodpovídá současnému 15-25-35-45 dělení na sociálních sítích. Nemluvě o tom, že těch pár desítek minut týdně navíc můžeme přičíst tomu, že ti starší jsou nezkušení a také pomalí. Věci jim prostě trvají déle. Mimochodem, 50+ tráví týdně na sociálních sítích 4 hodiny a devět minut. Z průzkumu vyplynuly i počty uživatelů sociálních sítí v USA – Facebook 178.2M, Instagram 91.5M, Twitter 82.2M, Pinterest 69.6M. Miláček médií Snapchat je dokonce až na šestém místě. Viz Generation X More Addicted to Social Media Than Millennials, Report Finds a hlavně 2016 NIELSEN SOCIAL MEDIA REPORT (bohužel plná zpráva se stáhnout nedá, končí prázdnou obrazovkou)