#TYDEN je týdenní souhrn zajímavých a důležitých věcí z IT/C, marketingu, bezpečnosti, socnetů, hw/sw, AI, finančních výsledků. 20 tisíc znaků pro platící, včetně anglické verze. Stojí jen 5 USD měsíčně nebo 50 USD na rok. Poloviční krátká podoba je zdarma.

Přihlásit odběr ➡️ rychlofky.substack.com

UX pro Pokémon GO. Dlouhé užitečné čtení.

Od Rychlofky

UX pro Pokémon GO v The UX of Pokémon GO : A Case Study může být poměrně užitečná studie. Řeší uživatelské modely, motivaci (lidé hrají Pokémon s různou motivací). A zmiňuje i zásadní problém této (a podobných her). Neexistuje externí spouštěcí mechanismus, který by hráče přitáhl zpět do hry. Což vysvětluje i to, proč jsem Pokémon GO spustil naposledy v září.

1-b8xc5mevgxsbndysuylvea