#TYDEN je týdenní souhrn zajímavých a důležitých věcí z IT/C, marketingu, bezpečnosti, socnetů, hw/sw, AI, finančních výsledků. 20 tisíc znaků pro platící, včetně anglické verze. Stojí jen 5 USD měsíčně nebo 50 USD na rok. Poloviční krátká podoba je zdarma.

Přihlásit odběr ➡️ rychlofky.substack.com

Hráči rychle ztrácejí zájem o Pokémon GO

Od Rychlofky

Hráči rychle ztrácejí zájem o Pokémon GO. Což mi připomíná, že jsem tuhle hru už asi dva týdny nespustil. Podle grafů od Axiom Capital Management bych tomu sice neříkal rychle, ale pokles zájmu je tam vidět. Na druhou stranu z 45M DAU na 30M DAU je slušný pokles. Moc se ale nedivím, je to totiž pořád stejné a spolu s některými změnami více otravnější, než na počátku. Pokud si chcete vyzkoušet, tak návod v Jak na Pokémon GO? pomůže, ale asi je taky čas ho opět aktualizovat. Ale i na tomto návodu je vidět, že zájem klesá – klesá jeho čtenost.  Což je logické, protože klesá i hledanost (svět vs. ČR) a pokles hledanosti v Česku je navíc hodně markantní (níže je ČR poslední graf). Forbes mimochodem k tomu výše uvedenému článku (a grafu níže) tvrdí, že No, ‘Pokémon GO’ Is Not Dying. S čímž i souhlasím, ale to také nikdo netvrdil 🙂

-1x-1.02016-08-28 13_41_45-Pokémon GO - Explore - Google Trends2016-08-28 13_42_14-Pokémon GO - Explore - Google Trends