#TYDEN je týdenní souhrn zajímavých a důležitých věcí z IT/C, marketingu, bezpečnosti, socnetů, hw/sw, AI, finančních výsledků. 20 tisíc znaků pro platící, včetně anglické verze. Stojí jen 5 USD měsíčně nebo 50 USD na rok. Poloviční krátká podoba je zdarma.

Přihlásit odběr ➡️ rychlofky.substack.com

Procter & Gamble přestane na Facebooku cílit na konkrétní zákazníky.

Od Rychlofky

Procter & Gamble přestane na Facebooku cílit na konkrétní zákazníky. Nefunguje to. Nutno dodat, že P&G je jeden z největších (a možná i největší) inzerentů na světě. V P&G to Scale Back Targeted Facebook Ads zmiňují, že to se snahou cílit přehnali. Neznamená to ale, že přestanou inzerovat a používat cílení, ale budou to dělat opatrněji. Nutno dodat i to, že čím více chcete na Facebooku cílit, tím dražší inzerce je, ale také to méně a méně funguje. Inzertní profily uživatelů Facebooku jsou značně nepřesné a čím užší cílové skupina je, tím více se projevují nesmysly. Objev P&G že “širší audience přináší vyšší zvýšení prodeje” je tak návrat ke kořenům.

Facebook-connectivity-initiatives-930x497