Přeskočit na obsah
rychlofky

rychlofky

Stručnější už to prostě být nemůže. V krátkosti je síla!

Menu
  • ?
  • Pojďte na školení
  • RSS
  • O projektu & Kontakt
    • Zásady cookies (EU)
Čvc 24 2016
Off

Čína od 1. září zakáže blokování reklamy.

Od Rychlofky

Čína od 1. září zakáže blokování reklamy. Zákaz se objevil v novém zákonu týkajícím se internetové inzerce. Viz China will start prohibiting ad blocking on September 1st

2016-04-16 13_53_24-Test if any website is Blocked in China in real-time

Publikováno vNezařazené
ŠtítkyAdBlock Blokování inzerce Blokování reklamy Čína Internet Právo

Navigace pro příspěvek

Předchozí článekPředchozí Logo na webu patří doleva
Následující příspěvekNásledující Hacker si stáhnul kompletní zdrojový kód pro Vine.

Related Posts

  • Dokázal Facebook potlačit blokátory inzerce?
  • Google plánuje (prý) blokovač inzerce do Chrome. Zabudovaný. Chránící uživatele
  • AdBlock Plus má výpalné jako obchodní model. Rozhodně přestat používat
  • No One Can Stop Ad Blocking. Not Even Facebook píše Wired.
  • V pátek už to byly tři kola souboje mezi AdBlock Plus a Facebookem.

Nejnovější

  • Ayn má nový handheld. Běží na Windows
  • Hypochondra znáte, ale víte co je kyberchondr?
  • Top Gun: Maverick je v kinech. Microsoft Flight Simulator rozšíření je venku.
  • Cydia vs Apple může pokračovat.
  • Ministr pro AI z Arabských Emirátů chce aby virtuální vražda byla skutečným zločinem.
  • Zhruba polovina uživatelů Apple povolí sledování aplikacemi
  • Americký trh se streamovaným videem možná dosáhl „vrcholu kumulace”.
  • FromSoftware se chystá obnovit servery pro Dark Souls online

Nejčtenější

Proudly powered by WordPress | Theme: Futurio
Spravovat souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}