#TYDEN je týdenní souhrn zajímavých a důležitých věcí z IT/C, marketingu, bezpečnosti, socnetů, hw/sw, AI, finančních výsledků. 20 tisíc znaků pro platící, včetně anglické verze. Stojí jen 5 USD měsíčně nebo 50 USD na rok. Poloviční krátká podoba je zdarma.

Přihlásit odběr ➡️ rychlofky.substack.com

Britové nehledali “What is the EU”, to jen média netuší jak fungují Google Trends

Od Rychlofky

Britové nehledali “What is the EU”, to jen média netuší jak fungují Google Trends. A teď je okolo toho ještě víc veselo. V No, Britons Were Not Frantically Googling ‘What Is The EU?’ Hours After Brexit Vote se to snaží rozebírat na základě článku od Remy Smith (co nemá mimochodem titulek), který správně upozorňuje,že pokud chcete analyzovat Google Trends, tak je potřeba si vzít na pomoci AdWords Keyword Planner.A jestli ještě nemáte dost věcí ke čtení, zkuste Stop Using Google Trends

Cluft8_UYAEvUWE