Přeskočit na obsah
rychlofky

rychlofky

Stručnější už to prostě být nemůže. V krátkosti je síla!

Menu
  • ?
  • Pojďte na školení
  • RSS
  • O projektu & Kontakt
    • Zásady cookies (EU)
Čvn 03 2016
Off

Facebook zkouší nový font pro webovou podobu.

Od Rychlofky

Facebook zkouší nový font pro webovou podobu. Změna je ale poměrně velmi malá, dobrá zpráva je, že nejde o další zmenšení velikosti. Viz You’re not crazy — the Facebook font does look different

2016-06-03 18_47_44-You’re not crazy -- the Facebook font does look different

Publikováno vNezařazené
ŠtítkyFacebook Font Písmo Redesign Sociální síť Sociální sítě Webdesign

Navigace pro příspěvek

Předchozí článekPředchozí Že by Twitter koupil Yahoo?
Následující příspěvekNásledující Pozor na děravý WP Mobile Detector, desítky tisíc webů na WordPressu už hacknuty

Related Posts

  • Facebook zkouší nahradit Share tlačítkem Message
  • Facebook mění profilové obrázky na kulaté. Pozor u Stránek, zkontrolujte si je
  • Facebook se mění ve zmatenou sociální noční můru
  • Facebook mění vzhled Like/Líbí prvku.
  • Tenhle účet na Instagramu se vám bude moc líbit.

Nejnovější

  • WordPress 6.0 je venku
  • Populární knihovny pro Python a PHP hacknuty, kradou AWS klíče.
  • Microsoft uvedl Dev Box, cloudové PC určené pro vývojáře.
  • Microsoft pro Windows 11 umožní obnovit aplikace z Microsoft Store na nový počítač
  • Opět je to tady. Video “útoku na konvoj na Ukrajině” pochází ze hry
  • ASUS oznámil herní displej s 500 Hz NVIDIA G-Sync
  • Gorrilas propustila polovinu ze své kancelářské síly.
  • Messenger čeká zvýšení záplavy komerčních zpráv.

Nejčtenější

Proudly powered by WordPress | Theme: Futurio
Spravovat souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}