#TYDEN je týdenní souhrn zajímavých a důležitých věcí z IT/C, marketingu, bezpečnosti, socnetů, hw/sw, AI, finančních výsledků. 20 tisíc znaků pro platící, včetně anglické verze. Stojí jen 5 USD měsíčně nebo 50 USD na rok. Poloviční krátká podoba je zdarma.

Přihlásit odběr ➡️ rychlofky.substack.com

Google má širší sloupec s výsledky vyhledávání, z 500 px na 600 px

Od Rychlofky

Google má širší sloupec s výsledky vyhledávání, z 500 px na 600 px, což je poměrně dost. V Google Increases Width of Main Search Results Column se zabývají tím, jaký dopad to bude mít na organické hledání. Logické, protože tahle změna způsobí, že se jeden možná i dva výsledky mohou dostat do viditelné části okna, ačkoliv předtím byly mimo. Google tak ale víceméně kompenzuje více AdWords pozic na počátku výsledků. Píší ale také, že prý nový optimální titulek je 70 (místo 55-60) znaků (viz New Title & Description Lengths for Google SEO in Search Results).

google-search-results-new-width-comparison