#TYDEN je týdenní souhrn zajímavých a důležitých věcí z IT/C, marketingu, bezpečnosti, socnetů, hw/sw, AI, finančních výsledků. 20 tisíc znaků pro platící, včetně anglické verze. Stojí jen 5 USD měsíčně nebo 50 USD na rok. Poloviční krátká podoba je zdarma.

Přihlásit odběr ➡️ rychlofky.substack.com

Zemřel Prince a značky si naběhly v zapojení do smutku. Nejvíc asi Cheerios

Od Rychlofky

Zemřel Prince a značky si naběhly v zapojení do smutku. Nejvíc asi Cheerios, které do nápisu “Rest in peace” vmontovali vlastní produkt a jejich tweet velmi rychle po zveřejnění zmizel. 3M poněkud vkusněji do přebarveného loga vmontovali slzičku, ale ohlasy jsou velmi rozporuplné. Svědčí to o starém známe, že i dobře míněné věci nejsou a nikdy nebudou fanoušky pochopeny a je lepší se podobným věcem vyhnout. Zejména pokud je neustojíte.  Viz například Brands awkwardly try to pay tribute to Prince či Cheerios’ Tweet on Prince is Latest Brand Faux Pas.

2016-04-22 07_49_13-Uživatel Arielle Calderon na Twitteru_ „Cheerios deleted their tweet, but slack .png