#TYDEN je týdenní souhrn zajímavých a důležitých věcí z IT/C, marketingu, bezpečnosti, socnetů, hw/sw, AI, finančních výsledků. 20 tisíc znaků pro platící, včetně anglické verze. Stojí jen 5 USD měsíčně nebo 50 USD na rok. Poloviční krátká podoba je zdarma.

Přihlásit odběr ➡️ rychlofky.substack.com

Chtěl milovat iPad Pro, ale označuje to za nejhorší koupi

Od Rychlofky

What the iPad Pro teaches us about user experience je poučné čtení člověka, který “chtěl milovat iPad Pro”. Osobně bych o “nejhorší koupi” asi nepsal, ale Paul Boag má postřehy, které jsou podstatné. Já osobně bych iPad Pro rozhodně doporučil.

Píše o nesplněném očekávání, což padá plně na hlavu marketingu od Apple. Ale hlavně o tom, že představa Apple o “náhradě notebooku” vychází z předpokladu, že všechno co jste doposud dělali (a roky se učili) najednou budete dělat jinak (ano, zásadní nedostatek souborového systému je neštěstí). Osobně jsem se za ty roky naučil, že prostě některé věci je dobré se naučit dělat jinak, byť to ne vždy znamená dělat je lépe.

Souhlasím i s tím, že pro “náhradu laptopu” pro profesionály chybí odpovídající software, tak dobré, komfortní a snadno použitelné jako můžete mít na OS X. Souhlasím i s tím, že co funguje na telefonu je na tabletu často katastrofální (a potýká se s tím na iPadu už několik let).

2016-04-03 08_34_24-What the iPad Pro teaches us about user experience — Medium.png