#TYDEN je týdenní souhrn zajímavých a důležitých věcí z IT/C, marketingu, bezpečnosti, socnetů, hw/sw, AI, finančních výsledků. 20 tisíc znaků pro platící, včetně anglické verze. Stojí jen 5 USD měsíčně nebo 50 USD na rok. Poloviční krátká podoba je zdarma.

Přihlásit odběr ➡️ rychlofky.substack.com

Oracle a Adobe dokáží identifikovat uživatele napříč počítači, tablety i mobily.

Od Rychlofky

Oracle a Adobe dokáží identifikovat uživatele napříč počítači, tablety i mobily. První jmenovaný k tomu spolupracuje s Drawbridge, druhý na to jde vlastními silami. Nepodceňujte ani jednu z těchto firem v oblasti online marketingu, mají nejenom poměrně dost zásadní plány, ale také to podkládají řadou aktivit a akvizicí. Na řešení od Drawbridge je zajímavé, že k identifikaci používá pravděpodobnost. Viz Oracle and Adobe Invest in Cross-Device Identification Trend

2016-03-25 11_29_44-Drawbridge - Go beyond devices. Say hello to people..png