#TYDEN je týdenní souhrn zajímavých a důležitých věcí z IT/C, marketingu, bezpečnosti, socnetů, hw/sw, AI, finančních výsledků. 20 tisíc znaků pro platící, včetně anglické verze. Stojí jen 5 USD měsíčně nebo 50 USD na rok. Poloviční krátká podoba je zdarma.

Přihlásit odběr ➡️ rychlofky.substack.com

Doporučení Google pro bloggery recenzující zdarma poskytnuté produkty?

Od Rychlofky

Doporučení Google pro bloggery recenzující zdarma poskytnuté produkty? V Best practices for bloggers reviewing free products they receive from companies zjistíte, že Google se za ty roky stále nepoučil. Blogger (a kdokoliv) si prostě může odkazovat kam chce a jak chce, vynucovat nofollow je absurdní. Ale hlavní a zásadní? Představa, že odkaz v recenzi “není organický” je absurdní. Jediné s čím souhlasím je, že pokud si to blogger nekoupil ale dostal na recenzi, tak to tam má být uvedeno.

Nakonec v komentářích to říká velmi dobře i Barry Adams ‘viz níže). A pokud to dotáhneme do konce, tak i všechno co pro vás zajistí agentura v rámci linkbuildingu by mělo nést nofollow. Google zjevně touží po Internetu bez odkazů.

You’re really stretching the definition of ‘organic’ linking to beyond breaking point here, Google. Basically everything a company does to promote itself is now considered ‘inorganic’ and the resulting links should be nofollowed? Get a grip. Stop trying to squeeze the web in to your neat little boxes – it’s not your personal plaything to mold and shape as you see fit. Focus on smarter algorithms rather than forcing bloggers to dance to your tunes.

2016-03-12 10_58_10-Official Google Webmaster Central Blog_ Best practices for bloggers reviewing fr