#TYDEN je týdenní souhrn zajímavých a důležitých věcí z IT/C, marketingu, bezpečnosti, socnetů, hw/sw, AI, finančních výsledků. 20 tisíc znaků pro platící, včetně anglické verze. Stojí jen 5 USD měsíčně nebo 50 USD na rok. Poloviční krátká podoba je zdarma.

Přihlásit odběr ➡️ rychlofky.substack.com

Google přestane zobrazovat reklamu napravo vedle výsledků vyhledávání.

Od Rychlofky

Google přestane zobrazovat reklamu napravo vedle výsledků vyhledávání. Dost podstatná změna, protože dvojice míst, kde se zobrazuje placená reklama ve vyhledávání, je tu hodně dlouho. Nově budou výsledky nahoře a dole. A už se asi ani nebudete divit, že nahoře zobrazí i čtyři místo tří inzerátů. Jediné co se bude objevovat i vpravo jsou PLA (Product Listing Ads). Jak to bude s “Knowledge Graph” údaji (viz to co vidíte na příkladu dole v pravé části) jasné není, V Confirmed: Google To Stop Showing Ads On Right Side Of Desktop Search Results Worldwide je zmínka o tom, že ani to by vpravo být nakonec nemělo.

2016-02-20 08_18_21-andrej babiš - Hledat Googlem.png