Přeskočit na obsah
rychlofky

rychlofky

Stručnější už to prostě být nemůže. V krátkosti je síla!

Menu
  • ?
  • Pojďte na školení
  • RSS
  • O projektu & Kontakt
    • Zásady cookies (EU)
Led 25 2016
Off

40 % lidí neví, že inzeráty ve vyhledávání na Google jsou inzeráty.

Od Rychlofky

40 % lidí neví, že inzeráty ve vyhledávání na Google jsou inzeráty. Je to sice trochu starší (únor 2013) a bylo by hodně zajímavé mít nová čísla, ale je to určitým způsobem podstatné. Zejména s ohledem na paniku okolo blokátorů inzerce a vývoj mobilní reklamy. Viz 40% of consumers are unaware that Google Adwords are adverts

adwords_heatmap1-blog-full

Publikováno vNezařazené
ŠtítkyAdWords Google Reklama SEO Studie UX Vyhledávání

Navigace pro příspěvek

Předchozí článekPředchozí Sociální účty patřící ke Google Glass už nejsou.
Následující příspěvekNásledující Pohled na krizi Twitteru z pohledu dvou lidí, kteří ho opustili

Related Posts

  • 80 % odpovědí pro hlasové vyhledávání je z prvních 3 organických výsledků
  • 91 % obsahu nezíská z Google žádnou návštěvnost. Jak se ale dostat do oněch devíti procent šťastlivců?
  • Odkazy jsou stále zásadně důležité pro algoritmy Google
  • Jak se lidé dívají na výsledky vyhledávání v Google a Bingu?
  • Jak dopadlo odstranění zobrazování placených inzerátů vpravo v Google?

Nejnovější

  • Microsoft uvedl Dev Box, cloudové PC určené pro vývojáře.
  • Microsoft pro Windows 11 umožní obnovit aplikace z Microsoft Store na nový počítač
  • Opět je to tady. Video “útoku na konvoj na Ukrajině” pochází ze hry
  • ASUS oznámil herní displej s 500 Hz NVIDIA G-Sync
  • Gorrilas propustila polovinu ze své kancelářské síly.
  • Messenger čeká zvýšení záplavy komerčních zpráv.
  • Jaký je nejčernější scénář pro Twitter po koupi Muskem?
  • FBI poskytuje policii v Chicagu falešné online identy pro sociální média

Nejčtenější

Proudly powered by WordPress | Theme: Futurio
Spravovat souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}