#TYDEN je týdenní souhrn zajímavých a důležitých věcí z IT/C, marketingu, bezpečnosti, socnetů, hw/sw, AI, finančních výsledků. 20 tisíc znaků pro platící, včetně anglické verze. Stojí jen 5 USD měsíčně nebo 50 USD na rok. Poloviční krátká podoba je zdarma.

Přihlásit odběr ➡️ rychlofky.substack.com

Troy Hunt velmi trefně ukazuje na nepochopitelné věci na webech

Od Rychlofky

It’s 2016 already, how are websites still screwing up these user experiences?! se trefuje do řady velmi podivuhodnch a zásadně otravných věcí v UI webů. Patří se Forbes a jeho předřazená obrazovka, nemožnost používat tlačítko zpět, články co nejsou celé pohromadě, absurdní požadavky na hesla, celoobrazovkové či vyskakující inzeráty ale i kravské varování před cookies od EU. Co dál? Ano, nemožnost rolovat, titulky vytvořené jenom pro kliknutí, automatické spuštění videa, vnucování mobilní aplikace a ještě pár věcí.

image_thumb14