Přeskočit na obsah
rychlofky

rychlofky

Stručnější už to prostě být nemůže. V krátkosti je síla!

Menu
  • ?
  • Pojďte na školení
  • RSS
  • O projektu & Kontakt
    • Zásady cookies (EU)
Pro 20 2015
Off

Na jednoho novináře (v USA) připadá 7.7 PR profesionálů. PR jako odvětví má problém. Velký

Od Rychlofky

Na jednoho novináře (v USA) připadá 7.7 PR profesionálů. To zní dostatečně absurdně, takže není divu, že v The PR Industry Has a Big Problem říkají něco o velkém problému PR odvětví. A zmiňují i jeden další zásadní problém, firmy a jejich vedení nechápající že PR není marketing (a opačně).

2015-12-20 13_05_20-PR tipy, rady, návody _ Všechno co jste se báli zeptat o Public Relations.png

Publikováno vNezařazené
ŠtítkyAnalýza Komunikace Marketing Novinařina PR Public Relations USA Žurnalistika

Navigace pro příspěvek

Předchozí článekPředchozí BBC se chystá strojově překládat TV zpravodajství do japonštiny a ruštiny.
Následující příspěvekNásledující V Česku máme desátý nejrychlejší Internet na světě.

Related Posts

  • Novináři nechající si platit za propagaci značek v amerických médiích
  • Uniklý záznam z Clubhouse ukazuje milionáře co nechápou roli novinářů
  • Značky si v USA kupují pozitivní články ve Forbes, Fast Company, WikiPedii či Huffpostu
  • Začala válka, Donald Trump a media se nedokáží shodnout ani na tom jaké je počasí
  • E-cigarety o 95 % méně škodlivé než klasické cigarety? Opatrně, opatrně, prý je všechno jinak.

Nejnovější

  • Belgie směřuje k zákazu bezpečné komunikační aplikace Signal.
  • Ayn má nový handheld. Běží na Windows
  • Hypochondra znáte, ale víte co je kyberchondr?
  • Top Gun: Maverick je v kinech. Microsoft Flight Simulator rozšíření je venku.
  • Cydia vs Apple může pokračovat.
  • Ministr pro AI z Arabských Emirátů chce aby virtuální vražda byla skutečným zločinem.
  • Zhruba polovina uživatelů Apple povolí sledování aplikacemi
  • Americký trh se streamovaným videem možná dosáhl „vrcholu kumulace”.

Nejčtenější

Proudly powered by WordPress | Theme: Futurio
Spravovat souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}