Ovlivňují sociální signály umístění ve vyhledávačích?

Ovlivňují sociální signály umístění ve vyhledávačích? How social signals really affect your search rankings v zásadě stále opakuje, že vlastně nevíme nic a hlavně, vše co si myslíme, jsou korelace (nikoliv kauzality). Což znamená, že silná pozice (třeba) ve Facebooku vůbec nemusí znamenat, že lepší umístění ve vyhledávači je vyvoláno právě tím. Co je samozřejmě podstatné je, že čím více budete sdílení, tím více můžete mít příchodů (inbound) a také to může vést k získání zpětných odkazů. Navíc budete víc vidět, takže je zde přímý vliv na značku (viditelnost, povědomí). Což ale není SEO jako takové. A je stále nutno dodat, že Google do svého algoritmu žádné sociální benefity nepřidal, hlavně proto, že neměl jak. Facebook mu to neumožní a Twitter donedávna také ne. Navíc je to příliš složité, nejisté a komplikované.