#TYDEN je týdenní souhrn zajímavých a důležitých věcí z IT/C, marketingu, bezpečnosti, socnetů, hw/sw, AI, finančních výsledků. 20 tisíc znaků pro platící, včetně anglické verze. Stojí jen 5 USD měsíčně nebo 50 USD na rok. Poloviční krátká podoba je zdarma.

Přihlásit odběr ➡️ rychlofky.substack.com

Generace Y (Millennials) považuje za normální věnovat se pracovnímu e-mailu mimo pracovní dobu.

Od Rychlofky

Generace Y (Millennials) považuje za normální věnovat se pracovnímu e-mailu mimo pracovní dobu. Pro tuto generaci to je běžná součást zaměstnání, zatímco jejich starší kolegové prostě pracují pouze “od – do”. V USA 55 % lidí označuje e-maily po pracovní době jako nutnou součást práce, 38 % to považuje za něco nad rámec povinností. Zlom přichází u těch, kterým je dnes 30. Viz Millennials think it’s normal to check work email at home

Generace Y (Millennials) považuje za normální věnovat se pracovnímu e-mailu mimo pracovní dobu.